Velkommen til Holmestrand Hundeklubb
Holmestrand Hundeklubb er en klubb i vekst, hvor medlemstallet er økende.
Vi er en klubb som ønsker å ha et tilbud til alle med hund. Holmestrand Hundeklubb er klubben for alle med hund.
Vi er en klubb hvor brukshundsporten har vært sentral gjennom mange år..
Det har også etter hvert blitt et ganske stort miljø hvor vi trener hund sosialt og til lydighet.
Vårt tilbudt dekker det meste alt om hund.
Våre aktivitetsgrupper er: Agility / Rallylydighet, Brukshund, IGP.
Vi arrangerer kurser for nye hundeeiere, for å oppmuntre til et ansvarlig hundehold.

hhk banner forside1

Vi tar gjerne imot flere medlemmer, kom å besøk oss og se om du trives.
De som ønsker å støtte oss med Grasrotandelen org.nr. er 993969850.
Takk for støtte!

H.HK. Copyright